1393-05-11 10:23
5423
122
361

گزینه های مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول / فشارها برای انتصاب یک مشارکتی

گفته می شود محمد صادق سالاری ، علی بیروتی و ... گزینه های مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول هستند اما فشارها برای انتصاب سالاری به عنوان یک عنصر مشارکتی بر فرماندار علی آباد خیلی زیاد است .

به گزارش گلستان ما ؛ بحث انتصاب مشاوران جوان در استان گلستان به یکی از مخاطرات جدی فرمانداران تبدیل شده است و در این کارزار برخی فرمانداران روی پوست خربزه حرکت می کنند و البته برخی چون حمیدی فرماندار گنبد کاووس انتخاب خوبی در زمینه مشاور جوان داشته اند .

اما از علی آباد کتول خبر می رسد که فشار تندروهای مشارکتی برای انتصاب محمدصادق سالاری که جدید سایت علی آباد خبر را راه اندازی کرده و اخبار دولت را منتشر می کند ، سرعت گرفته است . سالاری همان فردی است که در حضور کرباسچی در گرامیداشت وقایع خرداد ماه در مکتب الحسین گرگان آن متلک ها را نثار محسنی اژه ای دادستان کل کشور کرده بود .

از طرف دیگر گزینه جدی برای رقابت با سالاری وجود دارد . علی بیروتی از نیروهای جوان چپ سنتی و مورد حمایت اتحادیه های انجمن های اسلامی استان و اصلاح طلبان علی آباد کتول است که از ستاد روحانی ابلاغ دارد .

در این میان جوانان علی آبادی نسبت به انتخاب سالاری هشدار داده اند و اعلام کرده اند که ایشان به هیچ وجه گزینه نیروهای اعتدال نبوده و تا زمان کناره گیری عارف و حتی قبل از آن از انتخابات تعبیر درستی نداشته است .

حال نگاه ها به احمد تجری مفرد است تا با انتخاب یک فرد معتدل فضای جوانان شهر علی آباد را تند نکند و برای خودش و فرمانداری نیز حاشیه ایجاد نکند تا بتواند با فراغ بال بر روی خط توسعه حرکت کند ، روشی که حمیدی در گنبد برگزیده و تا کنون نیز موفق بوده است .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی آبادی اصیل

فکر میکنم اگر سالاری بیاد اولین کاری که بکنه میگه یه خونه درست کنید و همه ی جوانان ، غیر از اصلاح طلب های تند رو را در یک خانه حبس کنید و تنها یک وعده غذا با انها بدهید و بگوید انها حق هیچ نوع فعالیتی را ندارند، انها در دوران احمدی نِژاد جولان داده اند و الان وقتش هست تلافی کنیم.اما دریغ که این جوانان در دوره احمدی نِژاد هم خیری ندیده اندــــــــــــــــدومین کاری هم که میکنه بزرگترین و قوی ترین سایت خبری شهرستان رو به تعطیلی میکشونه با این عنوان که ان رسانه به یک نهاد خاص مرتبط هست و یا اصولگرا هست و باید از بین برود و همه رو مجبور میکنه برن فیس بوک و تنها پیج بی سروته و سطحی علی ابادخبر رو بخونن

0
0
پاسخ
1393-05-11 19:23
جوان علی اباد

چه دل خجسته ای دارید ها!!!!احمدتجری اگه میتونست و اگر قدرتی داشت بدون اجازه اش (به ادعای خودش) بخشدارش رو عوض نمیکردند و تا یک ماه و حتی بیش از ان بخشداریش معلق نمی موند که الانم بدون معارفه و ... بخشدار جدیدش فعالیت بکنه...بخشداری علی اباد در حال حاضر در عصر حجر به سر میبره فکر کردین فرماندار الان میاد این متن رو میخونه و تحت تاثیر قرار میگیره؟ نه جانم ! اون الان وقت نداره چون باید بره درساشو بخونه که دانشگاه مشروط نشه اون اصلا چمیدونه سایت خبری چیهالبته خودش واقعا ادم خوبی هستا ولی مشکلش همین بحث اقتدار نداشتن هست که البته این هم یک اس بخاطر بومی بودن هست و متاسفانه رودربایستی داره احتمالا!!!

0
0
پاسخ
1393-05-11 15:00
طاها

چطور میشه حکم ابلاغ این اقارو میزنن در حالی که این اقا هیچ اعتقادی به نظام و ولایت فقیه نداره و همچنین جز سران فتنه 88 در شهرستان بودهاقای تجری با این انتخاب دچار چالش بزرگی شده

0
0
پاسخ
1393-05-12 02:46
جوان فاضل آبادی

سلام دوستان عزیزم-یک سوال دارم من نمیدونم چرا آقایان فکر میکنند که کل جوانان علی آباد همین سه بزرگوار هستند؟آقای فرماندار لطفا تحت تاثیر آقایان ..........قرار نگیر و دوربرت رو خوب نگاه کن.هنوز هم جوانان زیادی هستند که از این سه نفر هم بهتر هستند و مث آقای سالاری دارای حاشیه و ..........هم نیستند و در ستاد روحانی هم بوده اند.آقای سالاری در ستاد عارف بود و اصلا روحانی رو قبول نداشت.آقای خاندوزی رو نمیدونم کجا بود واسه همین نمیتونم چیزی بگم.اما آقای بیروتی رو میشناسم چون واقعا شاهد زحماتش در بحث انتخابات دکتر روحانی بودم.اما من معتقدم که این 3نفر نماینده ی جوانان کل علی آباد نیستند و این لیست باید به حداقل 6نفره میرسید.

0
0
پاسخ
1393-05-12 02:55
جوان مزرعه کتول

من نمیدونم چرا بقیه جوانان رو آدم حساب نمیکنند؟حتی یک گزینه هم با جوانان مزرعه مشورت نشده.راستی آقای فرماندار روی آقای سالاری واسه انتخابات مجلس قره خانی حساب ویژه باز کرده.ببینید از الان بهتون گفتم هااااااااااا

0
0
پاسخ
1393-05-12 02:59
علی آبادی

سلام-به نقل از آقای حسینی عضو شورای شهر شنیدم آقای سالاری خودش رو مشاور جوان استاندار در علی آباد میدونه! و اعلام رسمی کرده که در حال حاضر مشاور استاندار هست!!!!!!خبر موثق دارم که بزرگان اصلاح طلب اصلا ایشان را قبول ندارند و به فرماندار تذکر داده اند ولی آقای فرماندار فعلا تحت تاثیر آنهایی هست که اصلا واسه روحانی کاری نکردند ولی الان سر صدایشان همه جا رو گرفته است......البته فرماندار باید منتظر حاشیه ها بماند و هزینه ی اینگونه انتصابات را بپردازد..........

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:06
دارکلایی

هر سه نفر این آقایان رو میشناسم و لیاقتشان از این پست بالاتر هست.کاش کمیته ای میشد و از جوانان بیشتری استفاده میشد.تجری مفرد فقط اجرا کننده ی دستورات آقایان تفکر کتولیسم هست و فقط الان به حرف اونا گوش میده.

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:12
منتظری

با تشکر از همه ی عزیزان کاش آقای فرماندار این حقیقت را بپذیرد که در شهر حضرت آیت الله حسینی شاهرودی و رحمت الله نوروزی نماینده مجلس هم هستند و قطعا جوانان زیادی حول محور این دو بزرگوار هستند و بهتر است که از این بزرگان هم مشورت گرفته میشد...چرا باید یک جناح خاص و بدتر اینکه یک گروه معلوم الحال از اسم جوان این همه سواستفاده بکنند و همیشه خود را نماینده ی جوانان بدانند در حالی که ما در شهر جوانان بسیار خوبی داریم که به دولت هم اعتقاد دارند و به دنبال حاشیه سازی و برگزاری میتینگ های خاص هم نیستند!برخی با 4نفر جلسه میذارند بعد رسانه ای میکنند و میگن مجمع فلان!لطفا حقایق را بپذیرید و آقای فرماندار بهتر است به شعار اعتدال عمل کنند و عناصر خاص را با فشار افراد خاص منصوب نکنند.

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:21
منتظری

به عنوان یک خانوم جوان که در ستاد آقای روحانی بودم واسم جای سواله که چرا یک گزینه از خانم ها انتخاب نکردند؟!چرا باید از کسانی که میگفتند روحانی رو قبول نداریم و میگفتن اصلاح طلب نیس و در ستاد عارف بودن باید استفاده بشه؟ما خانوم ها همیشه فقط در شعار ما رو تحویل میگیرند.آقای مهندس مجتبی عابدی و دکتر محمد جواد زنگانه به عنوان بزرگان ستاد دکتر روحانی بیایند و بگویند که برخی ابن الوقت ها از کجا آمده اند......

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:29
ناهید

خانوم ها همیشه از اسمشون ابزاری استفاده میشه اما در عمل خبری نیس!!!انشاالله هرکدام این آقایان مشاور شد مبارک آقای تجری باشد..................

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:32
اصولگرا

دوستان چرا خودتون رو اذیت میکنید ؟تمام تصمیمات رو ما میگیریم!!!سالهای گذشته چند نفر از همشهریان علی آبادی دیدند از اصولگرایی نان در نمیاد یک شبه شدند اصلاح طلب و اونهم از نوع مشارکت!!!!!!حالا همان چند نفر برای کل اصلاحات استان ادعا دارند که باید تصمیم بگیرند.....بهتر است اصلاح طلب های اصیل وارد صحنه شوند و هویت این افراد سودجو را افشا کنند.

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:39
اصلاح طلب

آقای تجری مفرد در این چند ماه بسیار ضعیف عمل کرده و چند خطای اساسی داشته است و نشان داده که تحت دستورات تیم خود در فاضل آباد و در علی آباد مشاور ایشان آقای پاکدامن رییس شورای شهراست .و لازم به ذکر است که دوستان آقای تجری در ستاد قالیباف و برخی که حتی برای معاون فرماندار مطرح شده اند در ستاد آقای جلیلی بوده اند...دوستان سر شما را با مشاور جوان گرم کرده و داره کارخودشو انجام میده.

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:48
اصلاح طلب واقعی

آقای تجری و سه گزینه ی محترم و مخصوصا آقای سالاری همه تون خسته نباشید....................وای چقدر شما بزرگواران دغدغه ی جوانان رو دارید .شما واقعا ما جوانان رو شرمنده کردید............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:51
دوست صادق

ضمن احترام به دو گزینه ی دیگر من سالاری رو قبول دارم فقط بهتره افراد دور برش رو پاکسازی کنه و از هر کسی مشاوره نگیره و آلت دست آقایان نشه....صادق اگر خودش باشه و ستاد روحانی و اصلاح طلبهای واقعی به دور از افراط کمکش کنن خوبه و موفق میشه.

0
0
پاسخ
1393-05-12 03:57
خنده دار

بعضی ها طبعشون چقدر پایینه . مورچه چیه که سر کله و پاچه اش دعوا راه انداختین . بخدا به ما رحم کنه .

0
0
پاسخ
1393-05-12 04:49
دیلمی

به نظر من بیروتی بهترین گزینه هست من از ایام انتخابات ایشان رو میشناسم -خیلی خوشفکر هست ایشان ضمن پافشاری بر اصول اصلاح طلبی اهل تدبیر و تعامل با جوانان فکرها و سلیقه های مختلف نیز هست.و در چند جلسه که بودم متوجه شدم ایشان توانایی در حوزه های مختلف دارند.اما مطمعنم با توجه به برخی روحیات سنتی ایشان و اینکه ازجوانان اتحادیه انجمنهای اسلامی استان هست برخی ایشان رو تحمل نمیکنند.به نظرم ایشان اگر بشود خیلی به نفع تجری باشد و جوانان بسیاری اعم از مذهبی ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی مطمعنم ایشان را قبول دارند.

0
0
پاسخ
1393-05-12 05:09
رضایی

ای بابا چرا یکی از خاندوزی چیزی نمیگه.....ایشان هم انصافا نیروی خوبی هستند اگر بعضی ها که تقریبا سن و سالشان به 60یا 70 میرسد و بزرگ ما هستند اجازه بفرمایند!!!!!

0
0
پاسخ
1393-05-12 05:12
برزعلی

زنده باد جوان فعال و اصلاح طلب واقعی علی بیروتی

0
0
پاسخ
1393-05-12 05:15
دوستان بیروتی

آقای بیروتی:به نظر ما که دوستان شما هستیم و بارها اعلام کردیم که فضای علی آباد با توجه به پتانسیل استانی شما برای شما کم است و شان شما بالاتر از این حرفهاست.آیا آن جوانی که سال گذشته قبل انتخابات در تهران و درحضور بزرگان صحبت میکرد و از کل استان در آن جلسه حضور داشتند شمایید؟چرا اجازه میدی آقایان فرصت طلب از اسم شما استفاده کنند؟ من جای شما باشم اگر طبق فرمایش تان شما جز گزینه ها نیستید و اشتیاقی هم ندارید ، همین الان با سایت تماس میگرفتم و خبر رو تکذیب میکردم.شما این مسوولیت رو حتی اگر دو دستی تقدیمتان کنند نباید بپذیرید لطفا.....4 نفر از دوستان قدیمی و تشکیلاتی ات علی جان

0
0
پاسخ
1393-05-12 05:23
سبزواری

ای بابا یکبار هم یک همشهری ما خواست یک مسوولیت بگیره چقدر شلوغ کردین؟ آقای سالاری ما همشهری ها خراسانی و مخصوصا سبزواری ها از شما حمایت می کنیم . درود بر سالاری

0
0
پاسخ
1393-05-12 05:27
خانم ع

اقای ت حواست کجاست ؟ نه اعتدال را رعایت کردی نه اصلاحات ؟ انتخاب یک غرب زده به تمام معنا در چنین دستگاه مهمی نشان داد این جایگاه برای شما خیلی بزرگ است

0
0
پاسخ
1393-05-12 07:53
یوسف میرزاییان

قطعا یکی از حرکت های مثبت و رو به جلوی فرماندار محترم انتصاب جناب آقای مهندس محمد صادق سالاری زارع بعنوان مشاور جوان است.جوان فرهیخته وخوش فکر وبا اخلاق که یکی از سرمایه های شهرستان و استانی جریان اصلاح طلبی است و آینده ی روشن به خاطر اندیشه ی والا و بالا در انتظار اوست.یقین دارم با همت بلند وسعی وافر وتلاش خستگی ناپذیر ایشان و حمایت فرماندار محترم،جوانان پر شور اصلاح طلب شهرستان جایگاهی ویژه در معادلات سیاسی شهرستان خواهند یافت.

0
0
پاسخ
1393-05-12 12:08
مزیدی خارکلا

باید عرض کنم که طاها راست میگه من خودم بارها با ایشان بحثهای مختلف داشتم و متوجه شدم این دوست بزرگوار(س) اعتقادی جدی به مبانی دینی و اسلامی نداره تا برسه به اعتقاد به ولایت فقیه.ایشان در جلسات خصوصی که با افراطی ها داره مدام از اندیشه های غربی و ضد اسلامی و البته با ژست روشنفکری حرف میزنه!!!!آقای س اگر این نظام و رهبری رو قبول نداری چرا دوس داری مسوولیت بگیری و شدیدا با آقای (ع ع ) که گزینه ی معاون فرمانداری بود و رد صلاحیت شد همش تو استانداری میچرخی و دنبال جایگاه میگردید؟شاید شما نماینده جوانان آقای ق باشید اما لطفا خود را نماینده جوانان مومن و انقلابی و ولایتی و البته اصلاح طلب ندانید...و سعی نکنید که به دنبال سر و صدا راه انداختن و شلوغی های رسانه ای باشید چون دیگه حنای شما رنگی نداره . و اصلاح طلبان هر بلایی سرشون اومده از تند روی های امثال شماهاست/ماهم اصلاح طلبیم و روشنفکر نیز هستیم اما دارای مبنا و اصول اصلاح طلبی ایرانی اسلامی هستیم و قرائت ما از اصلاحات با قرائت شما و دوستانتان بسیار فاصله دارد.بهتره به فکر لندن نشینی و افکار اینچنینی نباشید

0
0
پاسخ
1393-05-12 12:13
اسفندیاری

آقای تجری لطفا با تامل بیشتر و دقت نظر در خصوص مشاور جوان و معاونت فرمانداری و بخشداری ها برخورد کن و دوستانه بهت بگم اینهایی که سر و صدایشان دور بر شما رو گرفته افرادی معلوم الحال و فرصت طلب هستند.افرادی را نصب کنید که برایتان هزینه تراشی نکند...و واقعا به دولت محترم تدبیر و امید اعتقاد داشته باشد...آزمون بزرگی در پیش دارید جناب فرماندار.بهتر است از همه ی آنانی که برای دکتر روحانی در شهرستان زحمت کشیده اند مشورت گرفته شود و سپس اقدام لازم صورت پذیرد.

0
0
پاسخ
1393-05-12 12:20
موری

سلام.به عنوان یک کارشناس و متخصص می گم ؛ 18 کامنت از کامنتای بالا کار یک تا دو نفره!!!! :)می دونم خنده داره اما واقعیته.شما فقط کافیه به لحن ها، اسم ها، موضوعات مطرح شده در بحث ها، استفاده از علائم سجاوندی، کلمات کلیدی و مهم ترین موضوع توالی چند دقیقه ای ارسال کامنت ها نگاه کنید.فقط یه مورد کوچیک: ساعت 7:25 دقیقه جوان فاضل آبادی کامنت گذاشته و ساعت 7:29 دقیقه جوان مزرعه کتول. لحن و متن کامنت ها رو هم که دیگه خودتون برید بخونید!!!!!!این بحث کاملا قابل اثباته و نشان میده گلستان ما باز هم مثل همیشه برای جذب مخاطب، خودش پای پست هاش بحث های کاذب راه می اندازه.برادر عزیز، خواهر عزیز!!! تفرقه افکنی برای دیده شدن رویه شبکه هایی مثل بی بی سی و صدای آمریکاست.از این به بعد پای همه پست هاتون حاضرم و افشاگری می کنم!!! :))منتظر کامنتام باشین (اگه تایید بشه!!)

0
0
پاسخ
1393-05-13 00:37
ساوری کتولی

در درستی آقای سالاری همین بس که یوسف میرزاییان تاییدش کرده خیلی خنده داره،این آقای میزاییان هر روز تو استانداری از این اتاق به اون اتاق میکنه!من نمیدونم کار و زندگی نداره؟واقعا من یک نفر اینقدر پیله و بیکار ندیده بودم.باور کن من شنیدم از دستت خسته شدن همه...یوسف جان بدان که کار حمید ملک حسینی رو تو خراب کردی و ایشان هر هزینه ای میده بخاطر شماست. ضمنا مایل هستم به شما یاد آوری کنم که شما که به شدت با فرماندار گارد داشتید و روز معارفه ی ایشان داشتی میترکیدی....و دنبال شخص دیگه ای بودی؟؟؟اگر دین ندارید حداقل آزادمرد باشید لطفا

0
0
پاسخ
1393-05-12 23:26
مرتضی حافظی

به فرماندار محترم شهرستان علی اباد کتول به خاطر انتخاب بجا و شایسته تبریک میگم .اقای سالاری عزیز پتانسیل بسیار بیشتر از اینهارو داشتندوستانی که با آقای سالاری عزیز مشکلات شخصی دارند کامل شناخته شده اند .

0
0
پاسخ
1393-05-13 04:00
صادقی

من واقعا تعجب میکنم آخه مشاور جوان مگه چی هست که اینقدر دوستان به اصطلاح اصلاح طلب با هم دعوا دارند؟اصلا مشاور جوان استاندار تو چارت سازمانی نیست تا برسه به مشاور جوان فرمانداری ها و یک تیکه کاغذ هست و حقوق هم نداره ها!تازه شنیدم کلا میخواد از نهاد ریاست جمهوری این پست رو حذف کنند.دوستان همشهری عزیز لطفا به فکر شب اول قبر خود باشید و ببینید برای اون شب چی ذخیره کردید؟برای دنیای دیگران آخرت خودتون رو خراب نکنید لطفا!سیاسی بازی هم حدی داره!

0
0
پاسخ
1393-05-13 04:58
آرمان

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مشاور جوانان فرماندار شهرستان علی آباد کتول را تبریک و تهنیت عرض می نمایم . از در گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم . با تجدید احترام آرمان ملایی

0
0
پاسخ
1393-05-13 06:03
اعتدال

سالاری چون درانتخابات مجلس از قره خانی حمایت کرد مورد حمایت افرادی چون محمدکاظم نظری است وگرنه بزرگترین جرم سالاری جدا از اینکع ولایت فقیه رو قبول نداره و از اسلام هم برداشت درستی نداره سبزواری بودن ایشان است. مطمئن باشید اگر ایشان سال90 تو ستاد مختارمهاجر که اصلاح طلب بود ویا شخص دیگر بود وبه ستاد قره خانی اصولگرا نمی پیوست الان همین آقایان بجرم کاشمری سبزواری بودنش حتی تو فرمانداری راهش نمی دادن

0
0
پاسخ
1393-05-13 09:52
اعتدال

میرزائیان همچین گفته مه این آقای سالاری جای رشد داره وآینده اش روشنه که آدم فکرمی کنه چکاره مملکت هست. بابا مهندس مهندس می بندید بهش شغلش سی دی فروشی هست تو خیابان هنرستان. جناب مهندس سی دی فروش مبارک باشه

0
0
پاسخ
1393-05-13 09:54
دیلمی

مهندس سالاری تبریک صمیمانه مارا پذیرا باشرمضان دیلمی و جمعی از پیشکسفتان هلال احمر شهرستان علی اباد کتول

0
0
پاسخ
1393-05-13 12:02
طرفدار جوان

همراهان عزیز خدا رو شکر که هر سه گزینه به لحاظ سن جوان هستند...یادمه واسه مشاور جوان استاندار قرار بود که شخص معتدلی بشه،بعدش قرار شد سیاوش بسطامی بشه ،بعدش فشارها از طرف تفکر گرگانیسم زیاد شد و آقای مشاور جوان 40ساله تشریف آوردند.اینجاست که ما میفهمیم که جوانان چقدر مظلوم هستند.

0
0
پاسخ
1393-05-13 13:15
ستاد روحانی

بعضی ها خیلی خودشون رو محق میدونند انگار؟برادر من بیا بگو موقع انتخابات و آن فضای بسیار حساس کجا بودی؟بهتره جایگاه خودتون رو بدونید تا ما مجبور به افشاگری رفتار گذشته تان نشیم.البته در جواب ساوری کتولی عرض کنم که اگر من هم امتیازات مختلف با رانت بگیرم و از چند جا درآمد و حقوق داشته باشم خب نیازی به کار کردن ندارم و هر روز میرم استانداری و مشغول کار چاق کنی میشم.یکی بیاد مرد باشه ماهیت واقعی این فرصت طلبان رو مشخص کنه چون آبروی اصلاح طلبهای باآبرو رو هم اینها برده اند.

0
0
پاسخ
1393-05-13 13:35
علمشاهی

مواظب باشید همدیگه رو به کشتن ندید؟!عجب فیلم سینمایی راه انداختین.من شنیدم این آقایان با هم دوست هستن.چرا شما کاسه داغ تر ازآش شدین

0
0
پاسخ
1393-05-13 13:38
جمعی ازمحمدابادکتول

از اقای حاج احمدتجری مفرد میخواهیم که از نظرات اقای یوسف میرزاییان استفاده نکند وفقط نظراتش را گوش دهد. ما جمعی ازجوانان محمدابادکتول که از نزدیک فعالیت های کربلایی حاج علی بیروتی درستاددکترحسن روحانی را دیدیم استفاده کند.ایشان باجان ودل و باخلوص نیت کارمیکردن نه از روی مشهور شدن کار میکرد نه برای سمت کاری.ایشان بهترین گزینه ان .ما جوانان اصلاح طلب محمدابادکتول تمام حرکات مسولین شهر وشهرستان رارصد میکنیم.ازاقای فرماندار میخواهیم از مشاوران کارامد در انتخاب مشاور جوانش استفاده کند نه از مشاوران سودجو مثل اقای ی م

0
0
پاسخ
1393-05-13 14:19
کتول

احسن بخداوندی خدا سوگند که انتقاد راه چاره هس اقای فرماندار از کسایی مشورت بگیر که در ستاذ اقای روحانی بودن ن درستادهای جلیلی قالیباف.ازکسایی که در علی ابادن مث حاج اقا زنگانه حاج حمید بینات محمد جواد زنگانه و اقای عابدی در ستاذ اقای روحانی در فاضل اباد مث اقایان حاج سیدمحمودمیردیلمی شیرویه میردیلمی صمد دنکوب و غیره که درستاد نقش داشتن. و نظر نهایی رو باید ایت الله میرکتولی و ایت الله سیدضیامیردیلمی از افتخارات استان وشهرستان هستن رو بدن

0
0
پاسخ
1393-05-13 14:30
مصطفی تجری

من شخصا شاهد زحمات آقای حاج علی بیروتی درزمان انتخابات ریاست جمهوری در منطقه و حتی در استان بودم.انصافا ایشان از روابط عمومی بسیار خارق العاده ای برخور دار است و بسیار دارای فن بیان بالا.اگر فرماندار از ایشان استفاده کند قطعا برای خودشان و مجموعه ی فرمانداری مثمر ثمر است.اما من در نهایت به نظر فرماندار که اگر هر کدام از این سه گزینه را انتخاب کند احترام میذارم.

0
0
پاسخ
1393-05-14 04:42
حمید دنکوب

به نظر من آقای تجری بهتر است در این مورد از جوانان بخش کمالان و فاضل آباد هم نظرخواهی میکرد.من شخصا با ستاد دکتر روحانی در فاضل آباد در ارتباط بودم و چند جلسه هم با دوست عزیزم آقای صمد دنکوب و آقای بیروتی داشتم و دغدغه های آنان را از بعد انتخابات در جریان هستم.خداییش داره نیروسوزی میکنه فرماندار محترم.جایگاه این دو نفر از این مسوولیت بالاتره.البته با توجه به سطح تحصیلات و میزان حضور بالایشان در حمایت از دکتر روحانی....بدرود

0
0
پاسخ
1393-05-14 04:48
فندرسکی

ما جوانان شهرستان علی آباد کتول طرفدار جوان شایسته و فعال خبری و مطبوعاتی آقای خاندوزی هستیم و از فرماندار محترم تقاضا داریم که از انتصاب آقایان سالاری و بیروتی منصرف شوند.چون معلوم شده که کیا حاشیه دارند؟! و از نظرات بالا این مهم پیداست.

0
0
پاسخ
1393-05-14 05:35
قوانلو

زنده باد علی بیروتی جوان اصلاح طلب

0
0
پاسخ
1393-05-14 18:33
همسفر

فقط یکی پس کارهای دیگش منفی بود اقای فرماندار بیا وببین که مار در استین پرورش دادی. درود بر اصلاح طلب واقعی ایت الله سیدضیامیردیلمی حاج اقازنگانه وحاج اقاسیدمحمود میردیلمی وشیرویه میردیلمی که ومحمدجوادزنگانه و اقای کردکتولی و اقای مزیدی وهمه بجز میرزاییان و دارودسته اش که فقط دنبال صندلی ومیز وریاست هستن.سلام برخاتمی سلام برعارف ودرود بی کران بر یار دیرین امام خمینی هاشمی کبیر

0
0
پاسخ
1393-05-14 15:01
ضد تروریسم

سلام دوستان این قدر به جان هم نیفتین . این سمت در واقع نقش مشاوره ای و غیر سازمانی رو داره ولی صادق برنامه های خوبی رو داره تا انجا که در جریانم بیاین کمکش کنیم زیادم درگیر کتول و کمشی گری نباشیددد.مملکت تا فی خالدون تو مشکلههه. قبول داشته باشید پیروز دوم انتخابات هم دکتر عارف معاون اول آن سید پاک بوده. التماس دعا (کتولی)

0
0
پاسخ
1393-05-14 16:17
میردیلمی

جالبه.اصلا گلستان ما به شما چه ربطی دارد که چه کسی میخواد مشاور فرماندار بشه؟من هم سالاری رو میشناسم هم بیروتی.خداییش خیلی تفرقه افکنی میکنید.هر دو این دو جوان از سرمایه های شهرستان هستند و اصلاح طلبی مرام و اندیشه ی آنهاست.لطفا مدیر سایت گلستان ما در اختلاف نظرهای خانوادگی اصلاحات دخالت نفرماید.میدونم که کامنت منو منتشر نمیکنید.و اصولا اختلاف افکنی مرام شماست.

0
0
پاسخ
1393-05-15 05:45
همتي

آقاي بيروتي شما كه قرار بود بخشدار بهاران بشي...چي شد كه به مشاور جوان رضايت دادي.!تعجب كردم جان دادا!

0
0
پاسخ
1393-05-15 10:54
خواستار

آقاي فرماندار خانواده هاي شهدا رفتار جناب عالي را زيرنظر دارند لطفا در همه ي امور شهدا را در نظر داشته باشيد.خبرهايي شنيدم كه البته مربوط به جايگاههاي زير نظرفرماندار(معاونت ها و بخشداري و برخي ادارات) است كه زياد خوشايند نبود/در خصوص مشاور جوان هم بگم كه خيلي بيهوده شلوغ كردند سياسيون محترم.

0
0
پاسخ
1393-05-15 11:00
علی

صادق سالاری اگر یک صفت پسندیده داشته باشه صداقت و رک گوییش هست از دایره انصاف خارج نشید قبولش ندارید تهمت نزنید زنده باد مخالف من فراموش نشه

0
0
پاسخ
1393-05-15 16:46
مرتضی

این آقای سالاری رو نه کسی مسشناسه نه تو ستاد روحانی بوده. بهش بگید با جوانان شهر جلسه بزار 5 نفرو نمیتونه جمع کنه این اقا چطور میخواد بشه مشاور جوان؟؟!!!

0
0
پاسخ
1393-05-16 05:13
همکلاسی

سلام و درود بر همکلاسی عزیزم آقای بیروتی.خیلی خوشحال شدم که این خبر و نظرات موافق و مخالف رو خوندم.واقعا لیاقتت بیشتر از اینهاست ولی اگر دنبال این مسوولیت ها نباشی بهتره.به عنوان یکی از همکلاسی های دانشگاه میگم بهتره به دنبال پایان نامه ارشد و برنامه ریزی برای دکتری باشی و وقتت رو برای این کارها نزاری. تا در آینده بیشتر بدرخشی.یادم نمیره که خانم دکتر غراوی و بقیه ی اساتید گروه علوم سیاسی چه در دوره ی کارشناسی و الآن در مقطع ارشد چقدر بر توانمندی های شما اذعان داشتند.امیدوارم موفق باشی

0
0
پاسخ
1393-05-18 03:26
اصلانی

آقای سالاری تبریک میگم و امیدوارم موفق باشی درود بر اصلاح طلبان پیشرو.

0
0
پاسخ
1393-05-18 07:59
جوانان رحمت آباد

ما جمعی از جوانان روستای رحمت آباد از جناب حاج علی بیروتی فرزند رزمنده ی اصلاح طلب حاج آقا دلاور بیروتی حمایت می کنیم و امیدواریم که فرماندار محترم با انتصاب ایشان جوانان شهرستان و به ویژه فاضل آباد را به وحدت و انسجام واقعی برساند. حاجعلی دوستت داریم..

0
0
پاسخ
1393-05-18 03:47
نظری قره بلاغ

اینجانب و رفیق هام از جوانان اهل سنت خود شاهد زحمات آقای صمد دنکوب و علی بیروتی در زمان انتخابات بودیم و تا مدت ها بعد انتخابات هم جلساتی در خصوص انسجام نیروهای ستادی برگزار میشد که متاسفانه مدتی است که برگزار نمیگردد.اما در کل باید عرض کنم که فکر کنم مناسب ترین گزینه برای این قسمت آقای بیروتی باشند.آقای بیروتی اگر کامنت منو خوندی از روز اولی که با عکس ها و بنرهای آقای روحانی اومدید قره بلاغ یادت بیاد و از رفقای جدیدی که اونروز پیدا کردی یادت بیاد.مشتاق دیدار.در پناه الله جل جلاله موید باشی.

0
0
پاسخ
1393-05-18 04:09
خسروی

درود بر اصلاح طلب واقعی شهرستان آقای مهندس محمد صادق سالاری زارع . داداش صادق ببین که چقدر از اسم تو میترسن بعضی ها.دمت گرم خیلی خوشم اومد.البته من به گزینه ی دیگر احترام میذارم و ایشان رو هم میشناسم.بهترین فرد برای این قسمت مهندس سالاری

0
0
پاسخ
1393-05-18 05:47
یاران بیروتی

به امید پیروزی جوان فعال و همیشه در صحنه ی استان و شهرستان علی آبادکتول ودانشجوی ممتاز جناب بیروتی. انشالله هر جا هستی خداوند پناهت باشد.دوستانت :. پور جوادی ، علیمردانی ، مزیدی ، باقرآبادی ، دیلمی

0
0
پاسخ
1393-05-18 05:55
قدیمی و میردیلمی

ما از نزدیک فعالیت های اقای حاج علی بیروتی رو در ستاد دکتر روحانی در بخش کمالان ، دیدیم ایشان هم در شهر و هم در شهرستان اگر رای گیری بین اعضای ستاد دکتر روحانی بشه مطمئن هستم حاج علی بیروتی بالاترین رای رو میاره/.هرچند جایگاه حاج علی بالاتر از اینهاست مطمئنم اونو در بالاترین رده سیاسی کشور خواهیم دید.بهترین ها رو برای دوستان خوبمان در ستاد فاضل اباد اقای صمد دنکوب و علی بیروتی از خداوند منان خواستاریم.همیاران تان در ستاد دکترحسن روحانی در بخش کالان محمد میردیلمی و مهدی قدیمی.به امید روزهای روشن برای اصلاح طلبان اعتدالگرا

0
0
پاسخ
1393-05-18 08:43
علی تجری

برادر ارجمندم جناب آقای بیروتی الهی من با نظر هم کلاسی موافقم دوس دارم روزی شما را در جایگاه های بالاتر ببینم و انصافا این چیزی که الان بخاطرش سر و صدا راه افتاده در شان شما و افکار بلند و تحصیلاتتان نیست.حسینیه جماران و دیدار یاران یادش بخیر.خیلی مخلصیم حاج علی

0
0
پاسخ
1393-05-19 05:25
کتولی

آقای فرماندار جناب حاج احمد تجری مفرد در موقعیت حساسی قرار گرفته است.از طرفی فشارهای تندروهای سیاسی و از طرفی تمایلات شخصی ایشان و از طرفی مطالبات اجتماعی و سیاسی عامه مردم.امیدوارم خدا به ایشان عنایتی بکند که از دست ورشکسته های سیاسی و تندروهایی که هیچ جایگاهی در اجتماع ندارند خلاص شوند.

0
0
پاسخ
1393-05-19 05:33
روح الله نظری

درود بر جوان اصلاح طلب و خط امامی علی بیروتی

0
0
پاسخ
1393-05-19 05:40
دوست

عاشقتم صادق جون.مبارک باشه و امیدوارم موفق باشی

0
0
پاسخ
1393-05-19 05:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.